GRILLAT OCH TALANG FINAL

Var gott med grillat och att umgås med underbara vänner. Är så gott att grilla tycker jag. Har varit mycket studentfirande. Fast samtidigt var de ovanligt tyst, brukar alltid åka bilar förbi och tuta och spela musik utanför fönstret men hörde inget. Blev iallafall tur med vädret. Kommer alltid att tänka på min student varje år. Jag lyckades ju gå ut gymnasiet men det var dock inga bra betyg som jag fick.

Efter maten kollade vi sen på finalen av Talang var  spännande. Jill var verkligen värdig vinnare. Hon sjöng underbart och hade så dåligt självförtroende. Man rös när hon sjöng alltså. Vilken röst. Ja hon var helt klart värd att vinna.



Ja får se vad man hittar på i morgon då. Man vill ju inte sitta hemma och dega men men vi får se vad som händer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback