ECLIPSE ÄR HELT UNDERBAR

Var ju i Uppsala hela dagen i går. tillsammans med Jenny och Sofia. Vi åt en god sallad när vi kom in till stan. var gott men hade tuvärr inte mycket till matlust då. Vi gick också runt i affärer. trots att man inte hade så mycket pengar över och röra sig med så, hittade jag en jättesnygg bikini på New Yorker var på rea. Hittade också en jättesnygg topp som det står Looking for a vampire. jättesnygg. Följde med Jenny också på ett läkarbesök hon skulle på. På H&M var det också mycket rea. Hittade jättesöta hello kitty ögonskuggor, och läppglans. Vi åt kina buffé till middag var så gott. Men har så svårt att äta mat. kl 21.00 började filmen vi alla väntade på nämligen ECLIPSE!!!!!!

Kan bara säga 3 ord om filmen. UNDERBAR, AMAZING,FÖRTROLLAD. Ja den är verkligen den bästa filmen hitills.

När man kom hem var man helt slut och trött men fortfarande omtummlad.

filmerna slutar ju såååå spännande jämt.


I dag var det jättevarmt och jag hade så jobbigt med min allergi som vanligt. Känner mig så seg, trött och orkeslös hela tiden. Men har faktiskt fått min kortison spruta i dag Patrik var ju så smart och tipsa om Länsvaccinationerna

Så jag behövde bara gå och hämta ut receptet och gå dit. Jag hoppas att det ska bli lättare nu.

Vill ju så gärna kunna åka till Furuvik, Örbyhus och bada, sen annat såklart.














Kommentarer
EEMMAAH

Jag älskar filmen Eclipse:)

2010-07-27 @ 08:42:07
URL: http://eemmaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback