TEARS NEVER DRY

Blev som jag trodde svårt att komma i säng. sen blev det mycket oro under natten.  Kan fortfarande inte tro att det har hänt. Känns som en ond dröm fortfarande, Att jag bara ska vakna upp och att allt bara är en dröm. Men det är det inte. Sitter nu och lyssnar på massa musik. för att rensa tankarna. Just nu rinner tårarna bara kan inte sluta gråta heller. trodde att dom var slut nu. Men där har jag fel. Tårarna går inte att hejda. Skulle verkligen behöva ett nytt recept på min insomningsmedecin men är så svårt att få tag på min läkare på psykiatrin. vet inte heller om jag klarar att ringa heller. Men jag är så tacksam för alla mina underbara vänner som jag har, kan nog inte tacka er nog för att ni stöttar mig så mycket vet inte vad jag skulle göra utan er.

Älskar er alla



Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Jag vet inte vad jag ska säga eller skriva mer än att det är förjävligt och att jag finns för dig!♥

2010-07-11 @ 00:52:13
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback