SMÄRTA ÅNGEST OCH RÄDSLA

Så kallt de är ute då, Har riktigt mycket snö här, så mörkt och kallt inte kul alls. Mår ju inte bättre för de är så trött hela tiden, men kom ju hem i går från fjällen också, men är alltid trött. Har ingen ork ont i muskler och leder hela tiden. Har inte mycket att göra på dagarna heller, Nu är ju patrik hemma denna vecka med är väldigt skönt, men snart blir de ensamt igen, Vill ha något att göra eller bara sällskap. Ångesten bara biter tag i mig innefrån hela tiden, hålet blir bara större och större hela tiden, Vill ju veta och ha en diagnos inte bara massa velande fram och tillbaka Har efter så många år ev fått en diagnos, Läkaren som jag träffade i Uppsala på ätstörningsenheten är den enda som tog detta på allvar, och verkligen lyssnade och tog till sig de jag sa och sen kom med förslag och sen sa hon,
Att utöver det jag berättade så lät de väldigt mycket som Biopolär sjukdom, Hoppas verkligen att man kan få en diagnos så man vet vad man ska sträva efter och kunna bli frisk från.

Känner mig så pressad och rädd inombords vet inte vad jag ska göra, Kan inte förstå att det har hänt, vill inte gå in på vad men det smärtar mig mycket att tänka på detta, du ska veta att jag tänker på dig jämt och kämpa du måste




Kommentarer
S

Kämpa! Kram

2010-01-06 @ 14:25:42
URL: http://sockertillsduspyr.bloggplatsen.se
psykos

hej... tack för dina kommentarer.. har lagt upp ett nytt nu. fick själv just 4 diagnoser fastställda.. vet fakstiskt inte vad jag ska tycka.. vad är det du skriver på slutet, vad är det du tänker på?

Kram P

2010-01-06 @ 15:19:07
URL: http://psykosblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback