SÅ ÄR HELGEN ÖVER

Ja huvudet dunkar, trots att man har tagit en värktablett, Jag hoppas den kan lindra min smärta också i rygg, nacke och axlar, får hoppas de, för orkar inte detta, får se vad blodprovet visar också som jag gjorde hos läkaren sist.
Skulle ju kolla min sänka, vet att den har varit hög förut. Så läkaren misstänker att de fortfarande finns lite reumatiskt kvar.


Är sååå jobbigt eftersom man mår så dåligt i själen med, Men har varit hos Therese hela helgen, det har varit väldigt trevligt och så har man träffat lilla Edwin som bara är så söt.. Tack Therese för att jag fick vara hos er och hälsa på.

Vad skönt att kläderna passade också,  köpte nämligen lite fint till lilla Edwin.Nu kan denna kyla och snö försvinna tycker jag.


Känner ofta en rädsla, sorg och att man känner sig värdelös så många gånger. Vet att de bara är tankar men kan inte hjälpa att de blir så. ska försöka träffa Helena i veckan hoppas jag om man orkar ta sig in till stan och om värlen ger med sig såklart


Kommentarer
Josefine

usch, jag känner igen mig i det du skrivit förutom värken i kroppen...



Men gumman du ska veta hur GLAD jag blev när jag läste din underbara kommentar! ♥

Jag säger absolut detsamma. Tack.



Du är oxå stark det vet du. Och en dag kommer både du och jag vara lyckligast i världen då vi tagit oss ur detta helsike av ångest, oro och rädsla.

Åhhh jag vill gärna träffa dig!



Många Kramar din vän =)

2010-02-01 @ 10:33:51
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback