PAIN AND SADNESS

Sitter nu med en klump i bröstet som vanligt, känner ångesten komma starkare och starkare. Känns så ensamt hela tiden. Har nu skickat ett till mail via mina vårdkontakter på hemsidan, kanske går bättre på de sättet.

När jag tittar ut genom fönstret ser jag bara massa snö och dimma, inte kul alls att se, allt är grått och vitt.

Tårarna bränner bakom ögonlocken och kommer när som helst, Är så värdelös hela tiden, kan inte göra något rätt. Allt blir bara fel hela tiden känns bara som att man vill försvinna bort från allt skit, Vill kunna leva normalt.
Men när jag får dom tankarna så kommer andra tankar upp då jag tänker på min familj och alla ni som betyder något för mig, vill inte förlora er. Vet inte vad jag ska göra, Min kropp försvinner snart hålet i bröstet blir bara större och större hela tiden. Vill bara slå in handen i väggen och bara känna den smärta, men det är då rädslan kommer och visar sig så de blir som ett stort hinder för mig




Kommentarer
Sanne

Lider med dig gumman...Kämpa försök att hålla ut du kommer att få hjälp till slut.



Kram från svartavingar!!

2010-01-13 @ 16:23:22
URL: http://www.metrobloggen.se/svartavingar
Jazzy

Usch, låter inte alls roligt. :( Vet hur det är att känna sig värdelös, bara att tänka den tanken får ångesten att bli så mycket starkare. Men vi måste vara starkare, på nåt sätt!

2010-01-13 @ 21:24:56
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
psykos

kunde varit jag som skrivit.. de där orden..

kram

2010-01-13 @ 22:11:29
Ellinor

Önskar jag kunde hjälpa på något sätt, det gör jag verkligen. Och jag känner igen mig själv i det du skriver. Hoppas det känns bättre snart.

2010-01-14 @ 02:19:26
URL: http://trulyme.blogsome.com
Lianna

Jag kan inte ens börja förklara hur jag kände mig när jag läste det här inlägget. Behöver jag ens säga att JAG FÖRSTÅR? Jag förstår precis, vartenda ord av det du skriver och det gär så ont i mig, att veta att ngn lider lika mycket som jag gör, fast samtidigt skönt att veta att man inte är ensam.



Härda ut tjejen, det kommer bli bättre.

Jag tror på dig.

2010-01-14 @ 12:54:14
URL: http://silentlyscreaming.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback