SÅ ENSAM

ja så är man ensam hemma, Patrik är hos sina föräldrar hans mamma fyller år. Jag orkade inte följa med, är sjuk inte kul alls. är så tråkigt och ensamt hela tiden. Skulle ha fått besök av Helena hade sett fram emot de, men hon kan inte komma kan inte få skjuts hit, såå synd vill ju sååå gärna träffa henne. Hmmm får se vad som händer också, usch hade såå ont i magen i går kväll, kändes som kramp smärtade så mycket i bröstet med det var den jävla ångesten som gjorde sig påmind. Tog min mag medecin också men de blev inte så mycket bättre lindrade lite bara.

Tydligen så är de inte reuamtism jag har i kroppen, skönt det, men de måste vara något annat har så ont i ryggen, nacke, axlar och huvud hela tiden, ibland gör de ont i fingrarna och knäna med usch. Trodde också att de skulle bli en mer grundlig utredning när jag var hos läkaren om jag nu har bipolär sjukdom, men han frågade bara massa saker som jag har tagit upp med psykologen förr, vill ju ha en DIAGNOS vet att jag har depression och ångest, men är helt säker på att de är något mer också


Kommentarer
Linda

Vem ska betala för din neurologiska undersökning? Komunen kommer betala för min. Men kommer nog ta en jävla bra tid :( Kram

2010-02-06 @ 16:24:34
URL: http://imheretostay.blogg.se/
LAJSEIY

Hej:) allt bra?

Kika in på min blogg och se mina erbjudande angående sexiga underkläder från MUMS UNDERWEAR.

10% rabatt till alla mina läsare,

jättebra allahjärtansdag presenter kommer komma upp från MUMS snart!

2010-02-06 @ 17:06:44
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Sanne

Konstigt om det inte är reumatism men det kan väl inte uteslutas att det kan vara fibromyalgi?



Nää det är ingen höjdare att leva med ständig värk!

Jag vet så väl hur det känns min vän!



Ta hand om dig...kram Sanne!

2010-02-06 @ 19:33:02
URL: http://www.metrobloggen.se/svartavingar
Josefine

Hej!



Jag saknar dig jätte mycket med...

Jag har haft mkt:(



Jag gör gärna din design men just nu hinner jag inte på ett tag då jag har massor-för mycket att göra :(



Men hur skulle du vilja ha den isf? Färger osv?



Önksr att jag kunde vara där å ge dig en kram nu när du inte mår bra!

Förstår att du vill ha en diagnos så du kan bli hjälpt å inte ha så ont...



KRAMAR!!!!!



2010-02-07 @ 00:40:39
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback