MÖTE PÅ PSYKIATRIN OCH GRÅT

Ja i dag har de varit helt oki varit hos psykiatrin och träffat en läkare, Hade sällskap av Jenny var jättebra att jag hade sällskap, för blir så nervös när jag träffar nya människor. Sen var de ganska jobbigt samtal faktiskt fick berätta massa saker. Trodde att de skulle bli mer utredning men de var mest samtal, fick ju en ny medecin som är lite mer alround inte bara antidepressiv utan mot ångest med. sen fick jag sömnmedecin skönt då kan man kanske somna som vanligt igen. Åt lunch sen med Jenny och Sofia på Kinaresturangen. Var gott, gav också bort lite kläder som jag inte kan ha till tjejerna. Så kul att dom blev så glada. Följde med och hämtade Jennys barn sen, dom är så goa båda två.

Sen blev de lite lek och spring innan Patrik och Erik kom och vi åt mat tillsammans var gott som vanligt.

Nu sitter man med tårar i ögonen efter ett samtal med pappa, Man känner sig så värdelös, och ibland känns de som att mamma och pappa inte tror på de helvete jag hade, ja att jag inte ska känna mig påverkad av mobbarna jag råkade ut för, och att jag bara säger det är sådär när dom frågar hur jag mår. Men jag kan säga att jag hatar mig för att jag inte sa ifrån när dom mobbade mig. jag har inte valt att bli mobbad och jag har inte valt att må såhär.





Kommentarer
Josefine ★ Foto-Tankar & Känslor

Men gumman!

Precis du har inte valt det!!



Dina föräldrar förstår säkert men har svårt att få in att deras dotter inte mår bra...känner igen det där!

Låter annars som du och tjejerna haft det bra + att du fick medicin, ny.



Usch hon dog :(

2010-02-03 @ 22:03:54
URL: http://wiilow.blogg.se/
Tristessa

Föräldrar kan vara lite enögda och vill bara se en sak, kanske som med många människor men de känns värre när det handlar om ens eget liv med sina egna föräldrar. Hoppas du kan må bättre oavsett deras förståelse!

2010-02-04 @ 01:24:21
URL: http://tristessan.wordpress.com
Josefine ★ Foto-Tankar & Känslor

2010-02-06 @ 01:04:51
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback