MIDDAG OCH SEXPARTY

Shit vad trött man är i dag, hade superkul i går. Umgicks först med Jenny gick runt lite i affärer, Kollade in loppisen också Sofia stod där och sålde lite saker, Jag köpte en cool väska där för 20 kr. Gick sen och mötte Patrik vid Ica för att vi skulle äta middag tillsammans med Jenny och erik var trevligt som vanligt, Sen gjorde jag och jenny i ordning oss för att gå på Sexparty hemma hos en tjejkompis till Sofia och Jenny, var roligt fick kolla lite på olika leksaker och oljor. Sen fick man beställa om man ville de, Kände inte att jag ville göra de, men var trevligt där verkligen. Var kul att träffa andra människor med. Sen vid 23 ungefär gick vi till Brorsans och umgicks lite, dansade, pratade drack cola igen. Var roligt att få umgås mer med Sofia med. Mötte upp Patrik sen vid Bennys då han hade varit hos Erik hela kvällen och umgåts med honom. Blev direkt i säng sen, var seg, hade glömt att tagit medecinen med så blev illemåande med. Men efter man tagit nattmedecinen så somnade man ganska snabbt. Var jättekul att träffa er tjejer.


Kommentarer
Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Hej!



Å vad kul att jag och du kan sms, å ringa =)

Låt som en bra dag igår. Känns väl skönt.

Jag blir med illamående då jag glömt medicinen.

Skönt att du har nattmedicin nu igen.

Jag har inte hämtat ut min ännu men borde nog det är har svårt att sova i tid, speciellt när Milton är hos morbor..



Jag blir så glad för alla dina underbara kommentarer! Tack hjärtat! Kan ju ringa dig på tisdag om du vill =)



2010-02-28 @ 23:13:10
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Kika in nu om du blev veckans blogg =)♥

2010-03-01 @ 00:08:54
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Hej!

Det var trvligt att prata med dig förut =)

Fast jag avskyr min dialekt...din var cool!

Du verkar himla trevlig!



Jo jag har ju en del bilder på dig som jag kan göra om=) Har du någon bild där du ser typ riktigt ledsen ut på, eller med händerna över halva ansiktet? Som hon i din meny?

Jag har en ide för ett sådant foto.



Kramis

2010-03-02 @ 22:45:46
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Ja gör det!



Men usch för min dialekt...=/

Vad tyckte du om bilden...ser den konstig ut?

2010-03-02 @ 22:56:34
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback