I M TRYING

shit vad mycket snö det är, många trottoarer är inte plogade heller. Men gick iallafall ut en sväng i dag, hälsade på Jenny på hennes praktik och köpte lite ansiktsprodukter där. Gick också och kollade på kläder men hittade inget. Sitter och har ont i magen hela tiden inte kul alls. Hoppas det kan försvinna snart detta illamående och magonda, Men har ju magkatarr så de är svårt att bli av med också. Försöker tänka på annat men ångesten är så stark när man är ensam hemma och det är värst på kvällarna faktiskt. den 12 April tror jag de var som patrik ska till Åre en hel vecka ja blir tufft men hoppas jag kan kanske bo hos någon den veckan för vill verkligen inte vara ensam då, kommer att gå under annars de kan jag lova er. Så jag hoppas jag kan göra det. För patrik ska vara borta en hel vecka då med jobbet.


Kommentarer
Wiilow Foto - Tankar - Känslor

du får bo hos mig om du vill då! =)



Å men vad jobbigt med magkatarr=( usch...

Nu måste jag läsa vidare på dina inlägg...



Du klarar det! Du är stark Johanna!

Den där jävla ångesten- jag hatar det!

2010-02-22 @ 23:01:36
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto - Tankar - Känslor

Men absolut kan vi byta nr...vore ju kul att bara kunna slå ett sms när man vill och inte mår bra!

Har du tre abonnemang vore det ännu bättre för då pratar vi dessutom gratis...?=)



Hur mår du nu? Något bättre? .....

2010-02-23 @ 01:36:09
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback