I CAN´T TAKE THIS PAIN

Ja trodde jag skulle må bättre i dag, började ganska oki faktiskt. Sen nu på kvällen känns ångesten mer kraftig, har tårar i ögonen känner att dom kommer när somhelst vet inte varför de är såhär, orkar inte detta mer, jag hoppas att det bara är medecinen så kanske de går över men känns inte som det tycker jag, I bland tror jag att jag håller på att bli tokig och överreagerar men det gör jag inte, hatar när man får höra att nej det är inget ryck upp dig bara blir bättre då... men de blir de inte ni måste uppleva detta själva innan ni kan säga något annat. För de är inte så lätt att bara rycka upp sig och försöka låta som inget Jag är sjuk måste inse det och måste få hjälp Ja annars går jag under alltså. Min kropp skriker på hjälp men samtidigt är jag så rädd för att be om hjälp.



Kommentarer
Wiilow Foto- Tankar -Känslor

Har du läst sofia åkerman:s bok? den e bra...eller ja, båda e bra...

Usch, jag förstår hur du känner, absolut. Men vi ska kämpa du och jag, vi ska må tusenfalldigt bra!



Vi hjälper varandra. Vi finns här förvarandra.



Men du ska våga att be om hjälp! Du är inte onaturlig om du gör det...det är så vanligt i dagens samhälle att man mår dåligt. Om inte du ber om hjälp så gör jag det åt dig.....♥

2010-02-20 @ 01:21:41
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback