MYCKET ORO OCH STRESS

Känner mig så stressad vet att jag borde sova nu men måste få skriva av mig lite först. Har så svårt att sova nu när man har varit utan nattmedecin så länge. Är så svårt att komma till skott och ringa läkaren, sen så svårt att veta vilket nummer man ska ringa och när, har ju nämligen fått byta läkare hela tiden, är nästan alltid någon ny, har inget direkt nummer heller. Bara till psykiatrin receptionen.
Har hela tiden så ont i kroppen huvudet värker, Börjar få problem med magen också.  Är så orolig och stressad över julen vill ju åka upp till Åre och har sagt det med till pappa. Men hade isofall tänkt att åka tåg tillsammans med syrran och hennes sambo med barn. Men det tåget är fullbokat. Hade varit en stor trygghet att vara på samma tåg. Tycker verkligen inte om att åka ensam. Sen är man så trött i kroppen har ont då är det egentligen inte kul att sitta på ett tåg. Men vill så gärna fira med familjen, blir så förvirrad, och känner mig så kluven. Vet också att det kommer att bli mycket tjat där uppe och prat om hur jag ska ha det i framtiden, speciellt mamma kommer att börja snacka massa.

ex. gör si gör så.... Kom i håg att göra det nu m.m. Sen tjata massa om att jag ska ta mig i kragen och gå ut och röra på mig åka skidor och så. Men det är verkligen jättesvårt nu att göra det.
Har aldrig firat en enda jul utan familjen så vet inte vad jag ska göra. Älskar verkligen julen men oroar mig för resan och så.



Men har också skaffat mig en ny mobil hoppas jag får en snart. Beställt den från cdon.se




Kommentarer
bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 @ 13:43:02
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback