HAR BESTÄMT MIG NU

Ber om ursäkt att jag varit så frånvarande här på bloggen. Men har ibland inte orkat och vetat vad man ska skriva. Vill ju inte bara skriva om jobbiga saker men det blir lätt så tyvärr. Har haft riktigt ont i kroppen ett tag nu värker i hela ryggen och ända upp i huvudet. Har också varit väldigt jobbigt med att bestämma mig hur man ska fira jul har känt av så mycket ångest och har gråtit väldigt mycket. Tror att det var mycket annat som var tvungen att komma ut också. Mycket som man går och bär på. Men kommer ändå att åka upp till Åre nu på Torsdag morgon. Vill ju också så gärna träffa mina små älsklingar, alltså mina systerdöttrar träffar ej dom så ofta.


Så tror det kommer att bli mysigt. Blir inge skidåkning för mig heller det vet jag redan nu så ont som jag har. Men ska nog kunna leka med barnen ändå. Kommer att vara hemma under nyår iallafall.


Mamma har också ordnat en bra resa då jag bara har ett byte och sen sitter jag i 1 klass där det är skönast stolar och internet ingår också.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback