MYCKET TANKAR NU

Med mycket tvekan åkte jag och patrik till Ingarö för att fira min morbror som fyllt 50 år. Har varit väldigt svårt att åka dit sen morfar dog för några år sen. Har många minnen av honom, Så har inte kunnat åka dit. Var väldigt osäker på att åka dit. Men det blev iallafall trevligt har ju inte träffat min morbror på länge eftersom han bor i USA sen lång tid tillbaka. Var trevligt att träffa mina systrar och systerdöttrar med. Dom har blivit så stora också. På vägen till tåget började mamma som vanligt att pressa mig, att jag ska åka ner till Skåne för att gå på min fasters begravning men det orkar jag verkligen inte det blir alldeles för mycket för mig, började gråta i bilen men ingen märkte något av det.  Var skönt att komma hem iallafall och inte behöva sova över där. Usch har sån ångest hela tiden och ont i kroppen, ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till.  Jag hoppas det kan hända något kul resten av sommaren nu. Ja på torsdag blir det trevligt faktiskt. Då ska jag in till stan med Jenny vi ska gå på bio hade vi tänkt.





Kommentarer
Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-16 @ 01:20:40
URL: http://shikos.blogg.se/
Amanda

JAVISST är han! Synd bara att halva världen (om inte mer) är kär i han.... Haha! ;D

2010-08-16 @ 01:54:48
URL: http://girlyliicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback