SKRATT FÖRLÄNGER LIVET.

Har så ont i kroppen hela tiden. Men sitter med värmeplåster på ryggen. Hoppas det kan hjälpa lite iallafall. Sen har jag så mycket ångest just nu. Vet inte varför, Snart är det begravning också nästa helg. Usch usch, men kommer inte att åka ner har bestämt mig nu, klarar inte det, kommer att bryta ihop totalt då. Min kropp orkar inte med det.
Känns som att allt bara ska gå nerför hela tiden. Önskar att man kunde få gå lite mer i uppförsbacke än i nerförsbacke trots att det alltid är lättare nerför. Hoppas att allt detta elendä kan vända till något posetivt. Har handlat lite i stan med Jenny var jättemysigt iallafall, men som vanligt så får man ångest när man ser vad som har handlats. *suck*

Men har sett en underbart rolig film iallafall nämligen Vampyrer suger. Den var riktigit kul skönt att få skratta lite trots att jag är ett väldigt stort twilight fan och gillar sällan när man gör narr av dom. Men den var faktiskt bra.






Kommentarer
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Hej !



Tack för ditt fina sms. Det är inget allarligt som hänt, men mådde verkligen så otroligt dåligt igår så jag ville nästan avsluta allt.



Jag tror du skulle klara begravningen, men du avgör själv. Det är annars ett bra avslut eller ja, vad ska man säga.



Tänker på dig!

2010-08-20 @ 18:14:58
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback