SÅ UNDERBAR TJEJ MIN HELENA

Helena är en  underbar tjej som jag har lärt känna här på nätet hon är helt underbar och vi är verkligen så lika varandra.Hon är verkligen en själsfrände, trodde inte att det fanns sådanna människor.  Fann varandra väldigt tidigt efter vi hade börjat prata på lunarstorm och sen msn. Är så glad att jag lärt känna henne. Det är verkligen som en spegelbild av mig och jag jag tänker mycket på henne.

Har ej träffat varandra ännu. Men det kommer att komma jag lovar henne det verkligen kan svära att det blir så. Kan till och med svära på min morfars grav att vi kommer att träffas och det många gånger också.

Hon förstår mig så bra när det gäller allt. Saknar och tänker på henne. Hon har ett speciellt plats i mitt hjärta trots att vi ej träffats.


Du är underbar Helena det måste du förstå. Jag menar det från djupet av mitt hjärta. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig min själsfrände. Snälla du måste förstå det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback