PANIC INSIDE OF ME

Fy för denna ångest. Skakar i hela kroppen, huvudet snurrar. Blir så yr, håller på att få en panikattack känner jag. Vet inte hur jag ska klara av detta. Har bara ett piller kvar av min medecin sen måste jag ringa psykiatrin och be om nytt recept. Är så svårt att göra det, borde inte vara så svårt att bara lyfta luren och slå numret men det är det så jobbigt. Vet ju inte heller vilka dagar och tider han är på mottagningen heller. Har inte ens hans direkt nummer.

I morgon ska jag till arbetsförmedlingen på samtal tillsammans med försäkringskassan med. För att se vilken form av rehablitering jag ska ha. Så nervös för det med. Usch skakar ännu mer och huvudet dunkar. Önskar att man hade kunnat haft sällskap men tror inte man får det heller.


Vill verkligen tacka er alla för dom underbara kommentarerna jag får. Ni betyder mycket för mig alla underbara läsare.

Känns som man har en elefant på bröstet som bara trycker och trycker. Vet ibland inte vad jag ska ta vägen faller bara ner mer och mer i ett svart hål.

Allt går bara utför hur mycket ska jag behöva vara med om i mitt liv. Ja det kan man fråga sig



Kommentarer
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

Du klarar det! Panikattack är hemskt, jag vet! Jag vt inte vad jag ska skriva men det kommer blir bra en da.......



love you!

2010-09-01 @ 00:51:18
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar & känslor ]

ÄÄlskling.................faaaaaaasiken jag villatt du ska må bra, du min ängel!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-04 @ 02:26:20
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback