MINA TANKAR OCH ÖNSKNINGAR





Fick hem dessa saker i dag. Tröjorna från discshop. Jättefina är dom. Synns nog vem jag gillar best från filmerna.
Längtar så mycket till sista filmen nu. Kommer att börja spelas in i Oktober har jag för mig. Böckerna är så underbara.. Läst dom hur många gånger som helst. Får aldrig nog. När livet känns som mest hårt, som det tuvärr blir väldigt ofta för mig. när ångesten, smärtan och sorgen tar över kroppen så finns det mina underbara vänner och min älskling såklart som alltid ställer upp för mig och sen Twilight såklart, är verkligen som mitt eget personliga heroin som Edward säger i Twilight stämmer så bra de. För om jag bara får känna den lyckan som jag gör då jag hittar underbara nyheter eller ser filmerna, men även när jag träffar mina vänner så räcker det bara med några minuters lycka men att bara få känna den känslan är så viktig för mig.


Vet inte vad jag skulle göra annars utan er ni vet vilka ni är och för mitt excalibur.


Vet att jag är en nörd när det gäller Twilight men så är det kan aldrig bli för gammal för sånt här. Har hur myckt som helst hemma samlar på t-shirtar, tröjor, kalendrar, smycken, klockor, väskor, m.m och mer ska de blir.


hmmm tönt stämpel men en av mina högsta drömmar är att en dag få träffa Robert Pattinson, Kristen Stewart, det skulle få mig att sväva och att sen kunna dö lycklig. Kalla mig nörd nu.....Men kan inte hjälpa detta, men fastnade direkt i filmen Twilight när jag såg den. Tog inte många sekunder ska jag säga. Sen var jag fast i Twilight träsket.


Kommentarer
Filippa

Hur kan man vara så besatt?:D

2010-08-26 @ 20:28:36
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback