VILL HA SOL

Aj aj det gör så ont i bröstet hela tiden. men de är som vanligt, måste bli av med det, vill ju må bra de måste jag göra orkar inte ha de så här längre. I dag har man fixat lite hemma hjälpt till att städa lite, handlat mat, Åt fläskfile stekta championer och kroketter, gott var det. Får se vad som händer i påskhelgen. Vet inte ännu faktiskt. Saknar solen vill att de ska bli varmt och skönt. Ska köpa hem lite tulpaner med, eftersom jag inte kan ha påskris hemma pga allergin jag har. Börjar känna av den nu faktiskt. Hoppas de inte blir en lika jobbig vår och sommar som tidigare, har ju också gräsallergi, men brukar få en kortison spruta och de brukar faktiskt hjälpa, vill ju kunna vara utomhus utan att känna av allergi.


Kommentarer
maja

Hejsan! Det är såhär att jag blev utvald i en bloggtävling igår & behöver så många röster som möjligt! Så jag undrar om du skulle kunna rösta på mig? :)



Som tack får du en länkning i min blogg & på så sätt får du fler besökare!



Det står hur du ska göra i min blogg! Tack!

2010-04-02 @ 13:50:40
URL: http://mayha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback