NU ÄR MAN PÅ RÄTT VÄG HOPPAS JAG

Nu är Patrik på väg upp till Åre med några från jobbet, hoppas han får de trevligt där upp. Är nog fint där, han kanske träffar min pappa också, som jobbar där denna vintersäsong med. Har varit och tagit foto till nytt id-kort mitt går ju ut snart också. Gick bra tycker jag, sen gick jag till banken för att fixa ett id. Gud vad dyrt de är kostade 400 kr men hade bara 300 på mig så hon prutade lite. kändes bra men pengarna bara flyger i väg tycker jag usch vad jobbigt, hoppas de kommer att gå bra med att söka nytt bidrag från försäkringskassan, men fy vad jobbigt de blir att bara gå och vänta på beskedet vet hur de var förra gången. Skönt att man har sällskap resten av veckan nu för vill absolut inte vara ensam usch får ångest bara jag tänker på det. Men Sofia är så snäll som håller mig sällskap också. Blir nog att kolla på Buffy and the vampire slayer och kanske lite Twilight med. ska nog försöka lägga ut lite på tradera också om jag hittar något som jag kan sälja också. Usch nu börjar allergin med köpte ögondroppar i dag med hoppas det blir lite lättare symtom än förra året då var de jobbigt verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback