TISDAG 22 SEPTEMBER

Ja idag har jag haft besök av Therese och Natalie var jättetrevligt, vi umgicks här hemma lite, sen gick vi till Stationspizzerian och åt lunch gick sen runt lite på byn Sen gick vi hem igen och tog de lite lungt, kollade på Pippi för att Natalie hade med sig den filmen. I dag blåser de mycket ute riktigt höstväder, usch gillar inte alls hösten, min depression blir värre då. För de blir kallare, ruggigare, och mörkt fortare ute. Inte kul alls. I kväll blir de väll lugnt som vanligt orkar inte mycket tuvärr har fått ont i mina leder nu också när jag har varit ute och gått.

I morgon ska jag för första gången hämta min systerdotter från dagis.. Ska bli jättekul verkligen, och de går nog väldigt bra också får man hoppas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback