TANKARNA FLÖDAR

Ja i dag har man ätit jättegod mat blev kyckling ris och currysås de är verkligen en av mina favoriträtter har alltid tyckt om de, får massa minnen från barndommen med.

Sen kollade vi på en film som heter Dumpa honom! som jag fått hem från homeenter. Den var bra faktiskt.
blev ju såklart att man såg på True Blood med. älskar den serien. så bra den är,  synd bara att avsnittet går så fort tar slut så fort tycker jag. Men har beställt hela säsong 1 på nätet nu...

alltså börja undra lite nu vad jag kan lida av för sjukdom, kan ju inte bara vara depression för att jag är nog väldigt säker på att jag har generell ångestsymdrom eller någon biopolär sjukdom. Vet bara inte vilken än.
För jag tror inte att man bara kan få koncentration och inlärningssvårigheter pga depression. Har svårt med huvudräkning, svårt att komma i håg saker. m.m






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback