SADNESS

Har suttit och tittat på säsongspremiären av Färjan 3. Vet inte om man kommer att följa den men kan vara kul ibland att kolla på. Känner av ett starkt tryck över bröstkorgen nu mår inte alls bra, känner mig så ledsen inombords men vet inte varför egentligen känns så tomt men samtidigt så tung i kroppen, Känner mig aldrig riktigt frisk och pigg.. Känner gråten i halsen och när jag somnade i går så kände jag hur mitt hjärta bara rusade.

Allså jag tror faktiskt att jag inte bara lider av ångest och depression att de även är något mer. för att jag har svårt att koncentera mig, pendlar mycket i humör, svårt att lära mig saker, och även att minnas vissa saker.

Måste ta itur med detta så jag kan få en riktigt diagnos...






Kommentarer
Linda

*När man mår väldigt dåligt så är det svårt att koncentrera sig och lära sig saker. Snygg blogen blev ;)*

2009-09-07 @ 23:55:56
URL: http://lindastar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback