RIP UFFE LARSSON

Men gud vad tragiskt att Uffe Larsson nu är död, minns honom så väl från Söndagsöppet 

Hans fästmö hittade dom död i hemmet i går  Varje dag brukade Uffe klippa ut hjärtan i rött papper med små kärleksmeddelanden som han satte upp i hissen när jag skulle komma hem. Men i går när jag kom hem så satt det inget hjärta i hissen, då blev jag helt iskall i kroppen.


Hon ringde ambulans och påbörjade hjärtlungräddning, men Ulfs liv kom inte tillbaka. I stället bar ambulanspersonalen in honom till sängkammaren där Lillemor fick ta avsked av sin fästman.



Uffe blev bara 53 år gammal.  dödsorsaken är fortfarande okänd men dom anhöriga misstänker hjärtinfarkt eller hjärnblödning



Ulf Larssons sista föreställning blev den i östgötska Åby i lördags. Efter sommarens succé med ”Hjälp jag är med i Uffes sommarrevy”, där Lillemor var med på scen, hade paret blivit ombedda att göra en sista uppsättning.

– Vi spelade för utsålda hus. Uffe var helt överlycklig för att stämningen var så underbar och han fick en massa blommor.

 

Paret hade planerat att gifta sig i sommras men de blev mycket jobb emellan så bröllopet skulle bli i jul istället.

 

Sååå tragiskt han var så folkär person och glad hela tiden. Kan inte fatta detta.

 

Men jag kan bara säga R.I.P UFFE

källan aftonbladet



Kommentarer
Imre Pázsit

Hej,



Och tack för en fin sista hälsning till Uffe!



Imre

2010-02-11 @ 22:36:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback