JA VARFÖR

Ja nu sitter man hemma och vilar är fortfarande jättetrött. Känner mig ibland inte önskvärd heller. Känns ibland som att man inte är omtyckt av sina vänner vet inte varför. Men får bara en sån känsla ofta. Det gör så ont i själen när jag tänker på de. Vill verkligen känna mig älskad och så av dom jag älskar tillbaka. Jag hoppas jag har fel ang de.
Längtar också till Fredag för då får jag pengar är så sugen på att shoppa kläder till hösten. Trots att hösten får mig att känna av min depression ännu mer, men samtidigt finns de så fina kläder då.

Har ju blivit sviken såååå många gånger förr när jag gick i skolan och de vill jag inte uppleva igen







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback