HÖSTEN ÄR SNART HÄR

I dag  har de varit riktigt höstväder, känns att hösten är på väg nu inte kul alls. Just nu mår jag inge bra alls. Har börjat få lite yrsel, är hänging, trött, seg... Inte kul alls. Ska bli gott med lite mat snart med, hoppas man kan äta något också. Inte kul när man bara petar i maten, men kan verkligen inte hjälpa att de blir så magen säger lixom stopp väldigt fort.

Nu är de snart helt mörkt ute hatar det, blir ännu mer deprimerad. Men en sak längtar jag till och de är när New Moon kommer på bio 20 November alltså en vecka efter jag fyller, så jag tror ni vet vad det innebär ja att jag önskar mig en kväll ute på stan med vännerna kolla på filmen och sen äta tillsammans innan filmen skulle vara så mysigt
så nu vet ni vad jag önskar mig...


Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Njaee bilder syns bäst i mörka färger, ju mörkare desto bättre. Dock är ljusa färger mer injudande :)

2009-09-28 @ 18:49:58
URL: http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :) de flesta tjejjer verkar ha fastnat för den rosa, den är grymt härlig i färgen :D

2009-09-28 @ 21:05:29
URL: http://candis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback