HEL-MÖRKER




Här kommer lite bra nattmusik älskar den här låten. så bra är den


Ser du mörkret i mitt hjärta?
Ser du mörkret i min själ?
Jag gråter utan tårar och jag hatar utan själ
Min smärta är begraven för att alltid glömmas bort
Och i lönndom räknas tårar över tiden som har gått

Jag brinner av en längtan men elden är för svag
Jag borde vetat bättre än att ensam slå mitt slag
Jag har blundat för det dolda och gömt undan mina spår
Men hur jag än försöker står jag stilla där jag står

Om modet i mig sviktar och rösten inte bär
Så ställ er vid min sida, vi skall samlas till vår här
För jag brinner av en längtan men den elden är för svag
Vi tillsammans finner styrkan som ger kraft i våra slag

Jag har ondskan i mitt inre, jag tar ondskan i försvar
För så länge som jag blundar har den mig i sitt förvar
Om modet i mig sviktar och min röst den inte bär
Så ställ er vid min sida så att vi inte slits isär

I mitt inre brinner ångesten, har levt mitt liv i skuld
genom lögner har jag älskat, har alltid älskat guld
I bibeln talas det om gud, men ondskan är min vän
För så länge som jag blundar döljs vägen för mig hem

Om modet i mig sviktar och rösten inte bär
Så ställ er vid min sida, vi skall samlas till vår här
För jag brinner av en längtan men den elden är för svag
Vi tillsammans finner styrkan som ger kraft i våra slag

Ser du mörkret i mitt hjärta?
Ser du mörkret i min själ?
Jag gråter utan tårar och jag hatar utan själ
Min smärta är begraven för att alltid glömmas bort
Och i lönndom räknas tårar över tiden som har gått

Om modet i mig sviktar och rösten inte bär
Så ställ er vid min sida, vi skall samlas till vår här
För jag brinner av en längtan men den elden är för svag
Vi tillsammans finner styrkan som ger kraft i våra slag

Om modet i mig sviktar och rösten inte bär
Så ställ er vid min sida, vi skall samlas till vår här
För jag brinner av en längtan men den elden är för svag
Vi tillsammans finner styrkan som ger kraft i våra slag



Kommentarer
johanna

Lyssnar och lyssnar på den låten... förstår varje ord.

Har du lyssnat på Doften av ångest, som också är av Hel?



Hoppas att du får en bra helg...

2009-09-25 @ 13:52:32
URL: http://truecolour.bloggspace.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback