HÄRLIG RÄKKRYSSNING

Följ min blogg med bloglovin


Hade jättemysigt kväll i går. Började med att jag och patrik tog tåget som gick kl 17.05, sen träffade vi Fredrik, Katta, Challe, Henke och hans tjej Maria. Han ta en dricka där innan man skulle gå på båten som avgick kl 19.00 från fyrisån. Sen gick vi upp på däck en stund medans vi väntade på att få äta, var jättemysigt att åka därifrån och se alla människor som stod vid kajen och alla fina husbåtar den ena var finare än den andra. Sen fick vi äntligen äta serverades räkor såklart, lax, rostbiff, sallad, bröd och lite paj. man åt så man storknade verkligen. Jättemysigt gäng var vi. hade kul och umgicks. Sen var vi framme vid skokloster vid 9 snåret då fick man gå ibland lite innan man åkte tillbaka. Var jättefin kväll blåste lite men inte mycket. var vackert att se månen som var full.. ja den hade inte tagit alkohol.... hihi.

Sen var vi hemma vid 23 och då gick vi till Flustet en stund först trodde vi att vi kunde köpa billigare biljetter till flustet på båten men de visade sig vara personal från Salt så då bestämmde vi oss tillslut att betala inträdet för fullt pris. Var kul där jättebra musik och skönt att kunna stå ute också och inte behöva frysa.

Sen gick vid 12 tror jag vidare till Pitchers och då var man riktigt trött, skulle åka tåget som gick 02.19 men dom gick tydligen inte så vi fick ta bussen istället var inte hemma förrän 03.20 då stupade man bara isäng.

I dag är man trött och sliten så de blir garanterad lungt





Patrik och Fredrik på salt



Maria katta och jag



Båten



jag på Salt



här sitter vi och äter



Jag Katta och Challe uppe på däck




Kommentarer
johanna

Hade jag haft bättre fötter hade jag inte tveka att ha såna skor....

Fina bilder =)

2009-09-06 @ 18:53:05
URL: http://truecolour.bloggspace.se
sessan

Jess indeed! <3 Din header är sjukt snygg stumpan! <3

2009-09-06 @ 19:33:52
URL: http://mikasha.blogg.se/
Sara

SV. Tack så mycket :)

2009-09-06 @ 20:20:27
URL: http://candis.se
Linda

Jag älskar verkligen den sista bilden!!!

2009-09-06 @ 22:42:06
URL: http://lindastar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback