FIRA VÅRAN FÖRLOVNINGS DAG

I dag är man trött men de vet jag ju såklart varför har ju suttit uppe och kollat på MTV video music awards för att Robert, kristen och Taylor medverkade för att presentera den offeciella new moon trailern och sen fick man höra Death Cab som har en av låtarna till filmen den är helt underbar tycker jag...

Sen är de ju underbart att man ska fira 2 år som förlovade jag och Patrik så får se vad som händer i kväll blir lite mys med middag och så... Inte fel alls de, tänk att man har varit förlovade i 2 år helt otroligt :)

ÄLSKAR DIG PATRIK



Blir nog mys och någon härlig film att titta på hemma.







Kommentarer
Erica

Grattis till er! :) Blir det bröllop snart då eller? ;)

2009-09-14 @ 18:47:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
B L O N D i N A

grattis :) jag och stoffe är 1år på lördag, du och din kille ligger före, höhö ;)

2009-09-16 @ 23:11:56
URL: http://blondina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback