HOPPAS

Shit vad ont jag har i ryggen och i låren, vissa punkter gör skitont när man trycker på. Gör ont varje gång jag ska resa på mig, kan inte ligga ordentligt heller speciellt i soffan så blir jag så sned. Orkar inte detta, Får ofta huvudvärk med. Men jag hoppas verkligen att de ka gå över, hatar att ha de såhär. Har verkligen försökt att göra något på dagarna, hade ju arbetsträning förr men de blev för jobbigt, speciellt att ta sig upp på morgonen och sen känns det mesta så meningslöst, rädslan av att gå ner i vikt finns alltid där, vågar inte väga mig längre, Jag hoppas att jag nu när jag ska till läkaren kommer att få hjälp med att kunna äta normalt. äter knappt något alls på dagarna, Det är knappt man kan äta middag heller. Sen behöver jag insommningstabletter har tjatat på de länge nu...




Kommentarer
Sessan

Med mig så är det super bra! Kommer att bli en rolig dag! <3

2009-10-02 @ 12:21:39
URL: http://mikasha.blogg.se/
Linda

*SV: ja det är jobbigt att bo så länt bort :(*

2009-10-02 @ 13:05:35
URL: http://imheretostay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback