VARFÖR VARFÖR

I dag har man köpt nya skor eller stövlar fick slänga mina tidigare för att dom hade gått sönder själva dragkedjan.

Men hittade ett par snygga iallafall. Sen har man ätit god mat blev lasange gjord på älgfärs istället för vanlig färs

blev jättegott har inte ätit de på jättelänge faktiskt. I kväll blir de lugnt ska kanske se någon film sen. får se hur de blir, Har så ont i kroppen också. Sen mår man inte bra alls i själen, men de är som vanligt, får leva med denna ångest känns de som, Ska också få komma til ätstörningsenheten i Uppsala. Men har INTE anorexia om ni undrar de, fått höra de många gånger, Nej jag har alltid varit smal och sen pga depressionen och ångesten så får jag inte i mig mat som jag ska äter bara en gång om dagen blir de. Magen säger ifrån direkt blir mätt på en gång nästan, Men har vägt lite mer förr pga medecinering, men den viktuppgången var inte hälsosam, hade bara massa vätska och blev svullen på många ställen, så jag måste få hjälp har ingen energi heller till att göra saker. HATAR detta nu.

Känner mig så ensam på dagarna också.... I bland känns de som ingen bryr sig, men jag hoppas jag har fel.





Kommentarer
hellan

du är min klon fattar du det<3.... såå lik mig alltså på alla sätt som jag märkt nu!!!!!! trodde ej tvilling själar fanns men du e BEVISET.. DU skriver mina tankar o mina ord... vi känner lika... finns för dej för evigt

2009-11-18 @ 22:11:46
URL: http://vackramamman.blogg.se/
LAJSEIY

okidoki, jo samma, vi har samma symptom kan jag tala om :/

så jag vet vad du pratar om

ser att min vän är månadens blogg :) härligt!!

och gillar din design

2009-11-18 @ 22:58:40
URL: http://lajseiiy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback