MÅR INTE BRA ALLS.

Såå jobbig ska nämligen på ett jobbigt besök i morrn på ätstörningsenheten i Uppsala. Måste nämligen lära mig att äta som vanligt igen, vill gå upp i vikt det är inte de att jag svälter mig själv, men kan bara inte få i mig mat ordentligt, efter bara några tuggor så blir jag mätt, fattar inte varför. Sen är jag rädd för att dom kanske inte kan hjälpa mig, för att dom tycker att jag är för frisk, för att få hjälp.. Det är min rädsla nu vet inte om jag kommer att kunna sova ordenligt i natt heller.  Vet inte vad jag ska göra, är så jobbigt att behöva berätta allt igen för en ny människa. man har ju ett förtroende för sin psykolog och läkare redan.


Kommentarer
Linda

Hoppas allt går bra! Kram

2009-12-01 @ 11:52:01
URL: http://imhetetostay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback