JA DÅ VAR DET EN NY DAG

Känns så jobbigt nu är mörkt grått trist hela tiden, man sover bort hela förmiddagen också. Sen sitter man bara här vid datorn hela tiden, Önskar verkligen att jag hade ork att gå ut och gå men mina muskler säger ifrån och leder, sen har jag så ont i rygg nacke och axlar hela tiden, Min själ gapar i ett stort hål hela tiden, det enda som håller mig uppe är min familj min älskling och sen mina underbara vänner jag har, ni vet vilka ni är. Utan er vet jag inte vad jag skulle ha gjort. gömt mig under täcket hela tiden. Ja man är bara hemma hela dagarna, i går kom sambon hem senare och samma i dag med. Önskar ju att man hade bakat tillsammans med Therese i dag men verkar inte som de blir av alls. Vill ju så gärna kunna baka som jag brukar igen. Så sugen på lussebullar och pepparkakor hela tiden.

Men för att jag ska komma i gång så behöver jag bli peppad och någon som gör mig sällskap.


Känns så konstigt i mitt ena öga med, förstår inte varför är helt tjockt i de vet inte varför är besvärligt, sen darrar de då och då hela ögat, vet inte varför, känns som de är något i de men kan itne se något.





Kommentarer
Ellinor

Vilken fin design du har här :)

2009-11-26 @ 16:02:04
URL: http://trulyme.blogsome.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback