FUNDERINGAR HELA TIDEN

Inge bra dag är de, grått och kallt. nu börjar de skymma ute med. Sitter som vanligt vid datorn. huttrar, fryser, har ont i huvudet, alltid är de något som är fel. Förstår inte varför egentligen, sen hoppas jag på att få nytt recept på sömnmedecinen med. Somnar så mycket fortare med den. Ja så fyller man år på Torsdag också kommer att sakna familjen men har inte firat min födelsedag med dom på länge, har blivit i förskott eller efterskott nu för tiden, men de är ju för att man inte bor hemma längre och de är ju en liten bit till sthlm också. Längtar såå mycket till den 19 november för då ska jag och Helena gå på förhandsvisningen av New Moon kommer först att visa Twilight och sen vid midnatt New Moon. Men kommer att behöva sova kvar i Uppsala någonstans men vet inte vart än, Men det ordnar sig nog på något sätt hoppas jag.


Men vill ju se riktiga premiären med som är den 20 november någon som vill gå med mig. Jag hoppas ju att Linda vill gå för hon och jag har redan pratat om de, men hoppas hon har permiss då förståss.



Kommentarer
Sessan

Auuw hjärtat mitt..du är ännu mer underbar! <3333 VI skall träffas gumsigos så är det bara!!

2009-11-11 @ 16:17:13
URL: http://mikasha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback