TRÖTT OCH SEG SOM FAN

Patrik och jag har grillat tillsammans i dag var gott med flintastek igen och pommes. Mår inte alls bra vet inte varför kan ju inte bara vara allergin som spökar, orkar inte göra något alls. Sitter med fläkten på och svettas ändå kan ibland se som små stjärnor med framför ögonen usch. Men de är skönt att de börjar kännas bättre på fötterna iallafall.  Det röda har tonat ned sig lite, Hoppas man kan bada snart igen. Men just nu får jag tuvärr hålla mig inne pga den  förbaskade allergin


Kommentarer
MLI

lagt till dej me nu=)

2009-06-29 @ 00:48:40
URL: http://kizzies.blogg.se/
furran

Jag har en ny tävling på G för alla som vill vara med. Vilken låt passar för din sommar 09? Information om tävlingen finns på min blogg och måste läsas innan man anmäler sig (ni måste anmäla er på just det inlägget). Första priser är bl a ett halsband. Lycka till!

2009-06-29 @ 18:40:32
URL: http://elinmariehelena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback