ROLIG LISTA

Hittade en lista hos Candis, jättebra om man inte har något att skriva om.


SKOR: Gillar det mesta, Men mest ballerina skor och sandaler med klack
SNEAKERS:  Converse.
JEANS: Gillar bootcut, tighta över låren och sen lite utsvängda
T-SHIRT: Helst med coola tryck och texter
UNDERKLÄDER: Enkla
VÄSKA: dom får helst vara rymliga dom
PLÅNBOK:  många fack så man kan få plats med alla sina kort, bra sedelfack och myntfack
SOLGLASÖGON: Hmm enkla svarta helts med lite strass på sidorna
KLOCKA: Twilight armandsklocka
SMYCKEN: inte så ofta, men helst silver smycken
TV: 32 tror jag
MOBILTELEFON: Sony Ericsson W910i
MP3: 2 st Ipod en shuffel och en nano, rosa
DATOR: Zepto
SMINK: nu på sommaren så blir de inte mycket alls, mascara, lite solpuder och läppglans
ANSIKTSKRÄM: Oliva, Lumene båda är bra
DEODORANT: Rexona
TANDKRÄM: Colgate.
SCHAMPO/BALSAM: Loreal El vital
TVÅL:  Palmolive

B.U.S:  Försöker bli brun, men fuskar lite med sånt
PARFYM: Britney Spears, midnight, Escada deep blue, och gucci envy me.
MINERALVATTEN: vatten utan kolsyra
VIN: dricker inte vin . 
DRINK:  Rosa Pantern, Piggelin
BRÖD: Vitt
MAT: Älskar grillat
GLASS: Lakris puck, tip top, och ben and jerry
GODIS: lakris,  kola ferrari bilar
SÄNG: 160 gånger 200 tror jag
LAKAN: blåa
FRISÖRSALONG: blir lite olika
DAGSTIDNING: Aftonbladet
MAGASIN: Vecko Revyn, Solo



Kommentarer
p u s s y d o l l

Sv; Starta en ny Tradera? :) Eller så kan du nog maila Tradera så dom öppnar upp ditt konto igen ^^

2009-06-28 @ 21:31:18
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Anonym

Vilken fin heder

2009-06-28 @ 23:01:26
MLI

sv; okej :)

Säg till näru lagt till mig då :)

2009-06-29 @ 00:22:36
URL: http://kizzies.blogg.se/
Sara

Sv. :P njaaa de räknas inte. Isånnafall badade jag i mars :P jag menar ute i en sjö hehe.

2009-06-29 @ 00:31:27
URL: http://candis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback