BRIST PÅ ANNAT

Namn: Johanna
Smeknamn: Jojjo
Sysselsättning: Arbetstränar på Gallerix
Bra egenskaper: Snäll, rolig
Dåliga egenskaper: oj de är många tuvärr, som dåligt självförtroende/självkänsla, osäker, lätt för att gråta
Linje/klass: Gick i skolan för längesedan
Hårfärg: Brunrött och lite solblekt
Ögonfärg: blå.
Skostorlek:39-40
Civilstatus: Pojkvän. ;) 
Födelsedag: 12 november 1980
Stjärntecken: Skorpion
Född: Eskilstuna
Bor: Tierp

Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
Husdjur: Inget
Hur lång är du? 177 cm
Vad vill du bli när du bli stor? Lycklig
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta trosor och vit bh
Bor dina föräldrar ihop? - Japp
Hur många syskon har du? - 2 st en lillasyster och en storasyster
Vilken mat lagade din pappa senast? - hm det kommer jag inte i håg men tror de var pasta
Vilken mat lagade din mamma senast? - det kommer jag inte i håg
Hur många ställen har du bott på? - 6 kanske
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? -  Gick runt på stan var samtidigt barnvakt
Vad har du på dig idag? - Uppkavlade jeans och ett svart linne
Har du bytt om idag? - nope
Favorittröja? - oj det vet jag inte
Snyggaste klädesplagget på andra könet? - jeans, t-shirt och en uppknäppt skjorta
Har du gett bort kläder nån gång? - Ja de har jag
Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Jadå de har jag
Har du handlat kläder genom internet? - många gånger
Fulaste plagget andra könet kan ha? - hm de finns en del, men de är nog för stora jeans som sitter högt i midjan och urtvättade tröjor
Favoritskor: Just nu mina converses ! :P
Favoritbyxor: linnebyxer
Favoritsiffra: det vet jag inte
Finaste killnamnet: Alexander
Finaste tjejnamnet:  Tindra
Favoritdjur: Hundar
Favoritdryck: Cola
Favoritdryck (alkohol): Rosa Pantern
Favoritsport: Slalom
Snabbmatsställe: det finns många
Favoritmånad: Juli
Band/artist: Twilight soundtrack
Film: Twilight
Frukost: äter inte frukost
Parfym: britney spears midnight
Tecknad figur: nasse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback