VILL HA SOL

Usch i dag har de bara regnat, man mår ju inte mycket bättre heller,... Jag vill ju ha sol och värme så man kan bada mer har bara gjort det en gång än, men hoppas de blir fler gånger, Kommer att åka till malmköping någon gång snart med, Ja om ni inte vet vart det ligger så är de en håla nere i sörmland litet samhälle, jag är uppvuxen där med mina systrar och föräldrar, nu bor dom i Sthlm alla. Men vi har huset kvar där iallafall. Har väldigt kluvna känslor för att åka dit, jag älskar huset och våran trädgård där, men när jag rör mig runt där så får jag obehagliga minnen från min skoltid kan känna som demoner som spökar runt, kan inte ens besöka skolan där. Men jag  och killen ska åka dit i sommar något han har semester nästa vecka, sen sista helgen i juli så har vi en marknad som varar i 3 dagar, brukar vara jättemysigt den heter Malma Marknad....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback