SMÄRTA

Jag har nog inte gråtit så här mycket som dom sista dagarna, det är inte bara detta med michael jackson, utan jag har gått och burit på mycket smärta och minnen. Tänker mycket tillbaka på min skoltid jag vet att man inte ska göra de... Men kan inte hjälpa det, känner smärta i bröstet och gråten bränner i ögonen. smärtan i bröstet hugger som knivar och ibland känns de som någon ställer sig på bröstet och det gör så ont huvudet spränger och dunkar hela tiden. . Jag kan inte känna så mycket glädje nu heller, men jag är så glad att jag har patrik och att han finns här för mig hela tiden. Saknar min älskade morfar som gick bort i november 2007.. kan inte få bort minnena från sjukhuset dom sitter och bränner på näthinnan.

Finns mycket som smärtar i mig, kan inte förstå att depression är en sjukdom, som man har fått gå och dra med i hela sitt liv.




Kommentarer
The Twilight Saga - By Jenna

Fin bild!

2009-07-12 @ 15:08:03
URL: http://thetwilightsagas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback