STRESS OCH VÄRK

aj aj har ont i ryggen nu..... Har haft besök en stund av Therese i dag, köpte en julklapp till henne också. Har packat för resan till Åre, jag hoppas de kommer att bli trevligt, önskar också att jag slipper råka ut för tjat och sånt brukar bli de av mamma och pappa. Har fått ont i magen med, som vanligt. Huvudet värker börjar bli van nu.. Har haft de i ett par dagar nu, kommer ofta på kvällen. Vill njuta av julen nu och inte massa tjat och bli ännu mer uppstressad.

Mamma har alltid velat att jag ska ha något att göra på dagarna jobb eller sysselsättningn men är inte i skick för de tuvärr depressionen ger aldrig med sig, är så jobbigt att ta tag i saker hemma. Skulle ju ha haft en läkartid för några dagar sen men missade då fan också vill ju verkligen få en diagnos nuuuuuu....
Smärtar i bröstet hela tiden, den psykiska stressen tar kål på mig.




Kommentarer
M A L I N : )

alla svar på frågestunden finns ute snart :D

2009-12-21 @ 15:36:31
URL: http://outlives.blogg.se/
♥MammasBusungar♥

Jag vet hur det känns, har alltid ont med. Det har jag haft i flera år nu och man lär sig på ett vis att leva med det, men vissa dagar är hemska.

2009-12-22 @ 15:26:33
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Mezza

... i all stress och skit... så finns det en julhälsning till dig på min sida :)



vinterkram!

2009-12-23 @ 14:16:32
URL: http://mezzas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback