LÖRDAG 29 AUGUSTI

I dag har de varit lugnt vaknade sent, som vanligt, sen ringde jag pappa för att gratta honom på födelsedagen

vet att klockan har passerat 12 nu så om man säger så här så fyllde pappa år i går.. hihi. Sen fick jag ett recept på hostmedecin för att min hosta och förkylning vill inte ge med sig. Så jag hoppas att det kan hjälpa med hostmedecinen. Sen åkte vi till Patriks föräldrar och hälsade på fick god mat där, träffade Linda Patriks syrra var trevligt de med. När vi kom hem bestämmde vi oss för att äta lite vindruvor, ost och kex, och bara mysa... Läste ut boken Ljudet av ditt hjärta bara älskar dom böckerna av Stephanie Meayer såå bra. Har läst alla böcker utom den första några har jag läst om. Längtar så mycket till november för då kommer New Moon på bio. passar ju ganska bra fyller år veckan innan den kommer på bio så jag önskar mig en hel dag på stan sen bio på kvällen och de ska såklart vara New Moon filmen. Skulle vara så mysigt att göra de med mina tjejkompisar för jag vet att Patrik inte vill se den hihi...


Ska sova nu sov så gott alla sötnosar




Kommentarer
Patrik

Japp! Klart du kan få dra ut på stan! Nej jag vill inte se den filmen! Exakt!

2009-08-30 @ 16:56:49
URL: http://wallin.ws


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback