EN VANLIG DAG

I dag har jag bara tagit de lugnt har fortfarande ont i fingret trots att jag kan böja på fingret de är skönt iallafall. Men kommer att gå över smärtan iallafall. Håller på att bli bättre från förkylningen med har fortfarande hosta den brukar sitta i så länge efter så jobbigt inte kul att vakna på nätterna och hosta hela tiden.

På torsdag och fredag kommer Patrik att vara borta på kryssning med jobbet men Therese ska komma hit hoppas jag och hålla mig sällskap, vi ska ha tjejkväll mysigt mysigt får se till att äta något gott, kolla bra filmer m.m

Kommer ju såklart att sakna Patrik med men de han kommer säkert att få de trevligt på  båten också...




Kommentarer
sessan

Auuw, absolut hjärtat! Har bara så himla mkt att göra om dagarna.. Men lite shopping i stan och fika hinner vi alltid med! :)

2009-08-24 @ 23:49:59
URL: http://mikasha.blogg.se/
Linda

*SV; Jag tror nog du kan se den. Mysigt att Therese kommer och gör dig sällskap :) Kraam*

2009-08-25 @ 11:53:45
URL: http://lindastar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback