SJUK OCH ELÄNDIG

Inte kul alls att bara ligga hemma och vara sjuk. Har inte blivit mycket gjort. Har med nöd och näppe tagit mig ut på tomten med Milou för han får inte bli lidande för att man är sjuk. Legat mycket i soffan med feber och huvudvärk. 
 
Blivit mycket film tur att man har ett par stycken märks att man  inte har kollat igenom samlingen. Men blev några äldre filmer som inte har kommit fram på länge. 
 
I går var man mycket ensam Patrik jobbade länge. Han jobbar i dag med. Hoppas han är färdig snart anars blir det en tråkig helg. Känner mig så ensam, värken i kroppen går bara upp och ner. Sitter mest i huvudet, nacken och axlarna inte skönt alls. 
 
Patrik och jag kollade på Men in black 3 i går och jag tycker den var bra faktiskt. Är så osäker hela tiden och vill inte må såhär ångesten trycker hela tiden i bröstet och får som en stor klump i halsen hela tiden. Usch önskar man hade bättre självförtroende och självkänsla.. 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

En dag kommer du nog dit gumman, alltså till bättre självkänsla! Kram <3

2012-09-30 @ 07:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback