SÅ OBEHAGLIGT

Har inte skrivit på jättelänge. Har inte mått bra alls. Väldigt mycket ångest dagligen. En stark tyngd över bröstet hela tiden. Känns som en stor tomhet inombords. Har ofta gråten i halsen. Som en stor klump. 

För ca 2 veckor sen var jag med om en obehaglig sak. Började med att jag satt i soffan och tog det lugnt. Skulle sen resa mig för att öppna dörren. Behöver nämligen gå ut genom lägenhetsdörren och ner för en liten trappa till ytterdörren. 
Så när jag reste mig som vanligt så hade jag ingen känsel i vänster ben och fot. Benet bara vek sig under mig landade på sidan med låret först i golvet slog mig ordentligt fick en snäll i ansiktet. Men fick stappla mig upp för trodde att sambon var ute. Så var yr och hade ont. Min svärmor märkte att jag började vackla till och blev orolig fick hjälp att komma in igen och lägga mig på soffan. Var väldigt yr och kallavettig. Blev en riktigt fult blåmärke som gjorde ont. Har fortfarande lite ont men benet vill inte hänga med helt. Benet domnar ibland bort och får som sockerdricka i benet och foten. 
Är jätteläskigt. 




Kommentarer
melinda emilia ♥

hoppas det blir bättre :/

2015-02-17 @ 21:13:21
URL: http://melindaemilia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback