KÄNNS SOM VERKLIGHET

Fy för mardrömmar. Vaknade i morse med ett ryck och kände fortfarande av att jag var kvar i drömmen. Inte kul alls. Speciellt inte när man själv är övertygad av att det fortfarande är en dröm. Kändes så verkligt. Drömde om att jag och Milou var kvar i ett hus som exploderade. Gjorde allt jag kunde för att skydda Milou. Kunde känna värk i foten när jag gick upp ur sängen. Tidigare i drömmen skadades foten av glassplitter och kände av det efter jag vaknade. Men skönt att det bara var en dröm men var riktigt jobbigt. 
 
Längtar till helgen då det blir en tur till Sthlm för att fira syrran i efterskott. Har aldrig varit på Wallmans heller så ska bli spännande. 
 
Milou ska få vara hos uppfödaren under helgen. Kommer säkert att gå bra. 
 
 


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Mardrömmar borde inte få finnas =/

Hoppas det var roligt där.
Å Milou är för söt.


många hjärtan till dig.

2012-11-11 @ 02:28:49
URL: http://wiilow.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback