LITE TIDSFÖRDRIV

När jag gick igenom lite papper här om dagen så hittade jag lite dikter och roliga historier jag har skrivit ner.
Tänkte lägga upp en.  Riktigt rolig är den faktiskt.


Jag bor på köttbullsgatan nr fläsk 3 trappor upp på nedre botten.
Jag ligger i min bottenlösa säng och läser spännande tågtidtabeller.
Jag hör ljudlösa steg i trappan en man kommer in med en bladlös kniv utan skaft.
Han sticker kniven i hjärtat på mig men som tur var hade jag hjärtat i halsgropen och överlevde.
Jag sprang ner till hamnen båten tutade och bryggan gick.
Jag flöt iland på en spik. Där dansade nakna kanebaler med händerna i byxfickorna.



Riktigt rolig är den tycker jag.


Kommentarer
Jazzy

Haha, den var bra! :D

2012-06-03 @ 16:12:51
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback