COCKPIT PÅ BIO SÅ UNDERBAR FILM

Har haft en lugn helg var hos Jenny och Erik på middag i Fredags blev Tacos. Riktigt gott som vanligt. 
 
I går hjälpte jag Patrik med öltappning var intressant faktiskt fick pröva på att kapsylera flaskorna. Patrik var glad för att jag hjälpte honom lite. 
 
 
Har nyss kommit hem från bion. Har nog inte skrattat så mycket till en film som jag gjorde till filmen Cockpit och man var ju inte den enda heller som gjorde det. Kommer att ha träningsvärk i magen i morgon. :) men det är det värt. 
 
Blir att åka till Uppsala i veckan med och hämta min mobil som är lagad. Får se vilken dag det blir. 
 
Men kan verkligen rekommendera filmen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback