SMÄRTA HELA TIDEN

Snöat mycket har det gjort i dag. Visst är det bra med mer snö nu innför sportlov och så. Men vi behöver inte ännu mer snö tycker jag. I dag har man ätit lunch tillsammans med Jenny och Therese i dag. Riktigt trevligt var det.
Ont i kroppen har man hela tiden. Smärtan går från nacken upp i huvudet hela tiden. Ångesten känns ofta väldigt jobbig och kan få attacker utan en anledning också. Riktigt jobbigt när man inte vet varför. Har mycket oro och ångest hela tiden. Försöker att äta mat så som lunch och middag men min mage klarar inte av att äta mycket vill så gärna det och det ger mig sååå mycket ångest för att jag blir så arg på mig själv då.
Trots allt detta mörka och jobbiga så har man lite att se fram emot som att gå på hockey den 14 februari  för att då se mitt älskade Brynäs spela. Sen 20 Februari då är det gala premiär som gäller..


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Några minuter försent men men....En stor kram på alla ♥ dag gumman. Tänker på dig.



Jag gör absolut en design men har väldigt mkt nu och mår inte sådär toppen. Jag vill så gärna men kan det vänta lite till?



Jobbigt det där att du har ont, ångest osv...önksar det kunde få vara bättre för dig.



Många kramar

2012-02-15 @ 00:59:04
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback