NOBELS TESTAMENTE GALAPREMIÄR I STHLM

Slask och slask är det ute nu. Inte roligt alls. Men det är konstigt först klagar man på att det är kallt och snö, men när det väl smälter så klagas det på all slask.  Jag tycker det är väldigt jobbigt med snö och detta mörker hela tiden. Men när det blir varmt och sommar då är det för varmt för mig. Kan säga att jag är väldigt konstig som person. Har alltid varit det. Min depression blir ju alltid värre på hösten och vintern med. Trots att jag tycker att snön skulle försvinna så tänker jag på alla barn och ungdommar som nu har sportlov, många vill ju vara ute i snön och leka, åka skidor, skridskor, pulka m.m.

I dag har jag bara tagit det lugnt. Så trött efter Sthlm´s resan jag och Patrik hade. Var borta från Söndag kväll till Tisdag kväll. Riktigt trevligt var det, träffade familjen, bodde på hotell, gick på filmpremiären av Nobels Testamente. i Måndags kväll. Grymt bra var den verkligen hade bara önskat man hade hittat bättre platser än längst fram. Nacken har jag ont i fortfarande och huvudet. Men jag tror det går över snart hoppas jag.
Hatar att må såhär, vill inte ha ständig ångesttattacker, depressionen, orolig hela tiden, orkeslös, ont i kroppen, äter dåligt fortfarande. Har inte velat väga mig heller kommer bara att må dåligt som jag redan gör.
I går var det även Semeldagen. Har ännu inte ätit någon men blir i morgon istället.
Passade på att besöka min syrra Emma på hennes jobb i går i Kista Centrum och Science tower. Sååå stort det är, tror att det är Sveriges största galleria och har ju även öppet till 22 på kvällarna.


Nytt uppdrag. Kvällstidningsjournalisten Annika Bengtzon spelas av Malin Crepin i "Nobels testamente". Foto: NORDISK FILM


Kan verkligen rekommendera er alla att se filmen. Om man gillar svenska filmer och det gör jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback