R.I.P. WHITNEY HUSTON

Kan inte fatta hur allt bara kan gå utför hade det så bra tidigare i dag. Har nämligen kört lite singstar med Jenny, ätit lite räkor och tittat på film. Men nu går allt utför skakar i hela kroppen, tårarna rinner nedför mina kinder. Ångesten känns så stark. Inte bara för en av världens mest starkaste sångröster har slocknat nämligen Withey Huston.
Har lyssnat på några av hennes låtar och då bara brast det för mig. Man kan tro att hon är anhörig men kan inte hjälpa att jag känner så mycket för henne´s röst och hennes utstrålning hon hade. Men hon har kämpat såå mycket med droger och annat.
Men tror att jag har gått inne med mycket nu. Tänker mycket. Känns så jobbigt hela tiden. har så ont i hjärtat och får kämpa både med min psykiska värk så som den fysiska i kroppen.
Vill må bra


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

2012-02-15 @ 01:00:08
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback